Google Shopping oficjalnie wkroczyło na kolejne rynki europejskie, w tym także i do Polski, 8 listopada 2013 roku. Wszyscy handlowcy, którzy zazdrościli sąsiadom z innych krajów, będą mieli szansę na promowanie się w najpopularniejszej wyszukiwarce świata dzięki platformie sklepów internetowych RedCart.pl.
Firmy i właściciele sklepów internetowych czekali na ten krok od dawna. Google Shopping oficjalnie wkroczyło na kolejne rynki europejskie, w tym także i do Polski, 8 listopada 2013 roku. Wszyscy handlowcy, którzy zazdrościli sąsiadom z innych krajów, będą mieli szansę na promowanie się w najpopularniejszej wyszukiwarce świata.
W związku z tym, z przyjemnością pragniemy poinformować, że wychodząc naprzeciw najnowszym trendom w branży e-commerce, oraz licznym sygnałom od naszych Klientów, uruchomiliśmy pełną integrację z Google Shopping.
Opcja Google Shopping niedawno oficjalnie wkroczyła do Polski. W wyszukiwarce będą pojawiały się reklamy AdWords z listą produktów, wraz z ich zdjęciami i dokładnymi opisami. Daje to całkiem nowe korzyści dla właścicieli sklepów internetowych, którzy planują rozpocząć sprzedaż w Polsce, jak i za granicą. Produkty bowiem możemy kierować również do takich krajów jak: Australia, Austria, Belgia, Brazylia, Chiny, Czechy, Dania, Francja, Meksyk, Niemcy, Norwegia, Japonia, Holandia, Hiszpania, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Wielka Brytania, Włochy i Stany Zjednoczone.
Klient jeszcze przed kliknięciem na nasz produkt uzyska wyczerpujące informacje na jego temat. Między innymi cenę, dostępność, stan
Co zyskujemy dzięki integracji z Google Shopping?
- Przyciągnięcie większej liczby Klientów dzięki reklamom, produkty oferowane przez Sprzedawców są wyświetlane jeszcze przed wyborem Klienta. Taka opcja umożliwia pozyskanie nowych, unikalnych użytkowników, a co za tym idzie – większą liczbę kliknięć i większy zysk.
- Zwiększenie zasięgu sprzedaży gdy Klient będzie poszukiwał konkretnej kategorii produktów (np. buty do biegania) zobaczy listę reklam w tym i reklamę produktu Twojego sklepu. Okno reklamowe będzie znajdowało się po prawej stronie w wynikach wyszukiwania.
- Zarządzanie nie będzie konieczności używania słów kluczowych. Wystarczy określić miejsca docelowe w Centrum Sprzedawcy – dodać linka. Takie rozwiązania pozwala dopasować Twoją reklamę do wyszukiwania Klienta.
Zakupy Google chwilowo potrząsnęły rynkiem e-commerce. Szczególnie jeśli chodzi o porównywarki cen, które jak dotąd wiodły prym wśród Klientów sklepów internetowych. Czy największe porównywarki cen w Polsce mają się czego obawiać ze strony Google? Zdecydowanie wygranymi w walce o Klienta będą Sprzedawcy, którzy skorzystają z integracji swojego sklepu internetowego z usługą Google Shopping na platformie RedCart.pl
Osoba do kontaktu:
RedCart.pl
Paulina Szymańska
paulina .szymanska@redcart.pl
—
Fot: sxc.hu
Artykuł pochodzi z serwisu Publikuj.org, kliknij tutaj aby go zobaczyć.